Cerita surirumah biasa dengan impian luar biasa

Monday 5 March 2018

9 Ais Kepal Milo Sedap di Lembah Klang

OMG! Petang petang layan facebook sambil melayan jugak karenah perut tengah lapaq kriukk kriukk ni, Tiba tiba lalu Page Makan TV  dia belanja AIS KEPAL MILO!

Arghhh. Rasa nak hentak laptop sebab dah lama teringin nak try tau. Aisehmen. So apa lagi. Cepat cepat aku abadikan kat sini supaya senang nak buat rujukan nanti. WAJIB CARI! Jangan cakap aku mengandung. Hentak kepala sat g haha


Daughter's Kitchen Sg buloh


Kalau nak compare awek cendol dengan awek ice kepal milo ni, lawa ni lagi hahah. Okay gurau


Johny's Ice Kepal Kuala Lumpur


Yang ni nampak shiook tak ingat!




Milo Kepal Ketagih Puchong. Hat ni pun shiook maa. Aduhai. 


Kopi Siam 129 Kuala Lumpur. 
Hat ni pulak ice dia nampak gebuuu. Back to basic tanpa topping gitu haha


Ais Kepal Milo Viral Sentul
Bagi aku yang ni paling melampau! Ade sekerim pulak! Naaaaaaaaaaakkkkk


Ais kepal milo viral Taman Medan. Siap oreo! Cari gaduh!



Ais kepal milo danau kota. Hmmmm. Tak kuat da jiwa haha


Ais Kepal Milo Viral Nora Norazim
Warna warni di aidilfitri. Fuh!



Ais Kepal Milo MrABDS Sentul. Yang ni pun kalefullnya weyh...


Istighfar bebanyak aku menaip ni. InshaAllah esok lusa aku pi terjah. Tak tahan menahan gelora milo haha. Apa lagi pencinta milo.  Cepat tarik laki engkorang suruh cari Ais kepal milo sekarang!

Credit My Makan Tv














No comments:

Post a Comment